سلاممممم بعد از دو روز اومدم (قول داده بودم هر روز بیام )

خوبید؟ خوش میگذره؟ من که از این دو روز هیچی نفهمیدم فقط گذشت رفتم دانشگاه تا میرسیدم از خستگی خواب بودم (البته از نت که نمیشه گذشت بعد از وبگردی می خوابیدم ولی وقت واسه نوشتن پست نداشتم)

این روزا خیلی گرفتارم پروژه های درسیم رو هنوز کامل نکردم

خوندن PHP رو شروع کردم یه کار مثبت اونم توی ماشین چون دو ساعت از وقتم رو توی راه دانشگاه به خونه هستم وگرنه همین هم شروع نمی شد.

امروز هم یکم از کارام رو انجام دادم اومدم.

چند وقته می خوام سیستم رو فرمت کنم ولی نمیشه حالا دارم فایلهام رو کپی می کنم روی لپ تاپ تا چند مین دیگه سیستم فرمت میشه  

امروز ظهر خیلی خسته و ناراحت بودم حوصله هیچ کاری رو نداشتم

ولی الان خیلی خوبم چقدر خوبه که زود میتونم همه چیز رو فراموش کنم

 تا یکشنبه بیکارم به درسام می رسم میام اینجا خیلی خوشحالم

موفق و پیروز باشید

بدرود

نظرات 1 + ارسال نظر
شهناز جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://shahnaz69.blogsky.com

سلام آرمینا جون وبلاگت به دل میشینه
به منم سر بزن

سلام عزیزم

نظر لطفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد