کوچ از ویندوز

سلاممم

خوبید؟ من که به این حالتم می دونید چرا؟

گفتم  که میخوام سیستم رو فرمت کنم. سیستم عامل جدید نصب کردم سابایون( sabayon) یکی ازتوزیع های لینوکس هست که مبتنی بر جنتو می باشد. از زبان فارسی هم پشتیبانی نمی کنه. از دیشب تا حالا گرفتار برنامه هاش هستم  ببینم چطور میشه باهاشون کار کرد.  ویندوز هم دیگه نصب نکردم فعلا وارد دنیای opensource شدیم (خودم با سیستمم ) شدم مثل روزای اولی که کار با ویندوز رو یاد می گرفتم وقتی یه قسمت جدید رو یاد می گیرم اینجوری می شم . صبح زود بیدار شدم با شوق و ذوق فراوان که بیام از سایت سابایون کار با برنامه ها رو یاد بگیرم بعد از چند مین نت قطع شد. با پشتیبانی تماس گرفتم گفت پهنای باند تموم شده گفتم شارژ موقت واسم انجام بده. بعد از شارژ دیگه وصل نشد چند مین میرفتم درس میخوندم دوباره میومدم تنظیماتش رو انجام میدادم ولی فایده نداشت تا جایی که ساعت یک نشسته بودم روبروی سیستم و گریه می کردم مثل عاشقی که واسه دوری از معشوقش اشک میریزه مامانم وقتی دید گفت یکم تحمل کن درست میشه نباید گریه کنی واسه این چیزا که   من هم با همون حالت اشک و آه گفتم مامان من تحمل هر چیزی رو دارم الا قطعی اینترنت الان که یادم میاد خندم میگیره از خودم

خلاصه اینقدر این تنظیمات رو دستکاری کردم تا بالاخره موفق شدم

اینم از روز تعطیل من

پیام آموزشی :۱. لینوکس نصب کنید وارد دنیای متن باز بشید

               ۲. خواستن توانستن است (واسه رسیدن به خواسته هاتون از هیچ تلاشی دریغ نکنید )

موفق باشید

بدرود

نظرات 2 + ارسال نظر
کلافه یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ http://kalafam.blogsky.com/

باریکلا کارت درسته. امنیتشم بیشتره

آره
ولی یه چند وقتی طول می کشه تا بهش عادت کنم

رضا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

آفرین، معلومه که هم باهوشی و هم با اراده
ای کاش از فارسی هم پشتیبانی میکرد
فقط میخواستم بپرسم شما که باهاش کار کردی ، نرم افزارهای طراحی مثل معادلهای اتوکد و همینطور برنامه گوگل ارث رو بطور پیشفرض داره یا نه


اره همه برنامه ها رو داره فقط باید اسمه معادلش رو بدونید بعد از طریق ترمینال دانلود و نصب کنید و گوگل ارث هم باید نصب کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد