سلامم

خوبید؟

من که خیلی خسته ام امروز از ساعت ۸ صبح از خونه رفتم بیرون تا ساعت ۵:۳۰ عصر برگشتم خونه

صبح ۱ کار اداری داشتم بعد از ۲ روز موفق شدم مسئولش رو ببینم ساعت ۱۰ که رفتم نبود گفتن رفته کلاس داشته ساعته ۱۲ بر میگرده من هم مجبور شدم برم دانشگاه دوباره ساعته ۱۲ برگردم تا نامه ام رو ثبت کنه بعد برم واسه روزنامه آگهی بدم .

ساعت ۱ رسیدم دانشگاه دیگه وقت نشد ناهار بخورم دیگه نشستم سرکلاس  

بعد از کلاس هم چند ساعت وقتم رو توی صفه عابر بانک تلف شد بعد هم که نوبتم شد نوشت " از بانک مورد درخواست شما پاسخی دریافت نشد " همچین چیزی

بعد هم برگشتم خونه ناهار و شام رو دیگه یکی کردم روزایی که کلاس دارم اکثرا همین طوره 

صبح هم وقتی توی ماشین بودم برنامه ریزی کردم واسه درس خوندن تا روزه پنجشنبه برنامه ریختم اما برنامه امشب رو انجام ندادم واسه درسای فردا گذاشتم فردا صبح ساعته چهار بیدار بشم بخونم اینم از برنامه حالا از فردا انجامش میدم برگه رو زدم روبروی خودم به دیوار که جلوی چشمم باشه

پ.ن : الان هم خیلی خسته ام (این خستگی فقط واسه درس خوندنه ) ولی اگه مجبور نبودم صبح زود بیدار بشم تا ساعت 12 نت گردی می کردم

اینم از امروز من

موفق باشید.



نظرات 2 + ارسال نظر
2khtarebaba پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

چرا وبلاگ کلافه فیلتر شده؟ خبر نداری؟


آدرس جدید رو گذاشتم

شهناز جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://shahnaz69.blogsky.com

خسته نباشیییییییییییییی

سلامت باشییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد