آوارگی

سلام

۵ روزه سیستم ندارم.

از دوشنبه عصر که ویندوز رو پاک کردم دیگه نتونستم نصب کنم دیگه داداشی هم هر کاری کرد نشد روز بعد هم امتحان داشتیم دیگه گذاشتمش تا روز چهارشنبه که دیگه امتحاناتم تموم شد باز هم تلاش های خودم و داداشی بی ثمر بود. دیگه داداشی گفت فردا ببرش خدمات کامپیوتری تا درست کنن برات گفت خودت دیگه بزرگ شدی من نمیبرم من هم صبح زود بیدار شدم رفتم مغازه خواستم بمونم تا درست کنه با خودم بیارمش گفت نه برو عصر بیا دیگه هیچ برگشتم خونه تا حدی ناراحت بودم که یک کوچه بالاتر از کوچه خودمون پیاده شدم از تاکسی 

بعد از اونجایی که من نباید هیچ وقت بدونه سیستم بمونم دیگه نشستیم پای لپ تاپ داداشی تا ظهر که دیگه خودش کار داشت. عصر هم رفت که سیستم رو بیاره زنگ زد گفت هنوز درست نشده بزارمش باشه یا بیارمش گفتم بزار باشه حالا میخوای بیاریش جلوی چشمم باشه بدتر بعد گفتم به آقاهه بگو سیستم رو لازم دارن زودتر آماده کنه اونم گفت باشه جمعه عصر آماده هست.

دیگه کم کم دارم عادت می کنم به نبودنش دیروز که عصر رفتم برنامه کودک نگاه کردم از تلویزیون، دیشب هم ساعته ده و نیم دیگه رفتم خوابیدم صبح هم رفتم در آشپزخانه تا ساعت 12 به مامان کمک کردم. بعد هم رفتم درس خوندن که دیگه داداشی صدا زد بیا بشین پای سیستم

اینقدر این چند روز ناراحتم که توی خونه همه منتظرن سیستم درست بشه من خوب بشم.

پ.ن : الان که داشتم این پست رو مینوشتم ایدیم هم ان بود یک لحظه سرم رو بلند کردم دیدم دوستم چقدر پی ام داده میگه کجا بودی گفتم پشت سیستم ولی اصلا ندیدم. اولین باره که پی ام میاد ولی من نمیبینم. عاشقیه و هزار دردسر ( اینجوری نگاه نکن داشتم از عشقم میگفتم دیگه که از دوریش چی میکشم )

امیدوارم امروز دیگه درست بشه

بدرود


نظرات 3 + ارسال نظر
. جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://nog.blogsky.com

سلام
معلومه روزهای پردردسری راگذرانده ای امیدوارم هر چه زودتر سیستمت خوبشه
موفق باشی

سلام
اره

ممنون

شاذه شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

آخ آخ امان از این اهتیاد! خانمانسوزززز!!! هممون گرفتاریم ها! حالا بگو نصف شبی ساعت دوازده و نیم با سردرد چه اصراریه بشینم وبلاگ خونی؟؟؟

همون اهتیاده دیگه

کلافه دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://kalafam.blogfa.com/

اخ که بمیرم براش چقدر سختی چقدر فشار با تو نیستما اون کامپیوتر بیچارتو میگم از صبح روشن میشه دباره فردا صبح روشن میشه! معلوم نیست بیچاره کی خاموش میشه!!.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد