سلام

هنوز سیستم درست نشدههههههه

هارد هم عوض کرد باز مشکل داشت حالا دو روزه دیگه باید ژیشش باشه تا همه قطعاتش رو چک کنه

الان دوستم بهم خبر داد که نمره فیزیکم ۱۶.۷۵ شده خیلی کمه من فکر میکردم اینو ۲۰ میشم.  هنوز روی سایت نزدن از دانشگاه پرسیده 

 این روزا حالم خوب نیست از دوریه سیستم

الان هم که این خبر رو بهم داد

دارم دق میکنممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.teobux.com/?ref=iran4000

سلام
خسته نباشی سایت خوبی داری تبریک میگم بهتون معلومه براش خیلی زحمت کشیدی

یه پیشنهاد براتون دارم

اگر هر روز توی اینترنت هستی توی این سایت با آدرس زیر ثبت نام کن تا هم یه امتیاز برای من باشه که زحمت کشیدم و شما رو باخبر کردم
http://www.teobux.com/?ref=iran4000
و هم خودت درآمد داشته باشی
روزی ۵ دقیقه وقتت رو به این سایت اختصاص بدی درآمد خوبی برات میشه

سایت درآمدزای جدید ایرانی دارای مجوز از وزارت ارشاد (توباکس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد