زنده باد مــــجــــرد هــــا !!!! ..



1. هر مردی باید یک روزی ازدواج کنه، چون شادی تنها چیز زندگی نیست!


2. برای مجردها باید مالیات سنگینی مقرر شود، چون این انصاف نیست که بعضیها شادتر از بقیه زندگی کنند.  اسکار وایلد


3. برای پول ازدواج نکنید، میتونید اون رو با بهره کمتری قرض بگیرید. ضرب المثل اسکاتلندی


4. من از تروریستها وحشتی ندارم، من دوساله ازدواج کردم.  سام کینیسون


5. من از تروریستها وحشتی ندارم، من دوساله ازدواج کردم.  سام کینیسون


6. مردها فرصت بهتری در زندگی نسبت به زنان دارند، یکی بخاطر اینکه دیرتر ازدواج میکنند و دوم اینکه زودتر میمیرند .  اچ.ال.منکن


7. وقتی که یک زوج تازه مزدوج لبخند میزنند، همه میدونند چرا، ولی وقتی یک زوج ده سال پس از ازدواج لبخند میزنند همه حیرانند چرا؟ 


8. عشق آدم را کور میکند ولی ازدواج چشمان انسان را باز میکند.


9. اگر سگتون پشت در عقبی پارس کنه و زنتون پشت درب جلوئی خانه صدا بزند، اول درب را برای کدامشان باز میکنید؟
خوب معلومه سگه، چون حداقل اون وقتی اومد تو ساکت میشه!  ( راست میگه ؟!!! )


10. همسرم دنبال ماشین زباله دوید و فریاد زد: "آیا برای انداختن زباله دیر کردم؟" من هم دنبالش به سمت خیابان دویدم و فریاد زدم: "نه، بپر توش!"  


11. بیشتر مردها آرزوی بزرگ دارند ، اول داشتن خونه ، دوم داشتن ماشین برای فرار از خونه



یک زوج بر سر یک چاه آرزو رفتند، مرد خم شد، آرزوئی کرد و یک سکه به داخل چاه انداخت. زن هم تصمیم گرفت آرزوئی کند ولی زیادی خم شد و ناگهان به داخل چاه پرت شد.
مرد چند لحظهای بهت زده شد، بعد لبخندی زد و گفت: "این واقعاً درست کار میکنه!!!":

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.girllown.blogsky.com

بهم سربزن

شاذه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

هی هی هی حالا یه پستم به نفع خانوما بذار همچین دلمون خنک شه

چشم

بهار دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.girllown.blogsky.com

سلام گلم به اسم دختر آرام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد