سلامم 

89 هم فردا شب تموم میشه با همه خوبی ها و بدی ها 

دارم فکر میکنم ساله قبل همین موقعه کجا بودم  یادم نمیاد فقط اینکه ترمه یک بودم الان ترمه سه  سال 89 این موقعه خوشحال از اینکه دانشجو شدم حالا تو فکره کنکور !!!!! میشه ساله دیگه همین موقعه ترم یک کارشناسی باشم   


واسه عید هم برنامه ای جز درس خوندن ندارم روز جمعه که داشتم برنامه ریزی میکردم حواسم به روز اول عید نبوده از صبح تا بعد ازظهرم رو پر کردم  

قراره بچه ها رو تا تحویل سال یاهو  نگه دارم    امروز هم اس ام اس تبریک رو واسه بچه ها فرستادم  


دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند


نوروزتان پیشاپیش مبارک  



نظرات 2 + ارسال نظر
2khtarebaba دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

سلام آرمینا جون عیدت مبارک به منم یه سر بزن
سال خوبی داشته باشی

سلام عید شما هم مبارک

شاذه شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک
موفق باشی

سلام
عید شما هم مبارک
سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد