سلام

امروز اصلا حواسم به درس نیست   


دیروز امتحان ساختمان داده داشتیم دو روزی که وقت داشتیم یکی از دوستام واسم چندتا نمونه سوال فرستاد تا حل کنم واسش به من هم گفت به کسی نگو این سوالا رو داری من هم ازش اجازه گرفتم واسه اون یکی دوستم فرستادم البته بدونه جواب بهش گفتم این سوالا رو بخون اونم گفت من هنوز جزوه رو کامل نخوندم وقت نمیشه اینا رو بخونم دیگه من شب امتحان اومدم نت از اینجا جوابا رو به اونکه سوالا رو فرستاده بود گفتم بعدش دیگه ما رفتیم امتحان دیدیم دقیقا همون سوالا حالا بماند که من هم یه سوتی دادم اینجا اساسی واسه  یکی از جوابا نوشته بودم 9-7=3 سرجلسه هم این دانشجوهای فعال و کوشا همه نوشته بودن 9-7=3 من که از امتحان اومدم همه ریختن سرم که تو چرا خراب نوشته بودی اخه این بچه های فعال جوابا رو حفظ کردن خلاصه یک نمره پرید

خب دیشب دوستم اومد که من امتحان رو خوب ندادم اگه میدونستم این سوالا میاد همه رو میخوندم بعد گفت من جوابا رو نداشتم دیگه من قبلش لو دادم که شب امتحان من تا دیر وقت نت بودم جوابا رو به بچه ها میگفتم دوست عزیز هم ناراحت شد که چرا به من خبر ندادی که بیام  البته بعدش گفت بیخیال ولی خودم از فکرش اکثر سوالا تویه کتاب بود میشد یه جوری به جواب رسید خودش هم یکم تنبلی کرده بود ولی از من هم توقع داشت که بهش بگم حالا این اولیش هست اگه بقیه بچه های خوابگاه بدونن که من سوالا رو داشتم دیگه جام توی دانشگاه نیست

خیلی نوشتم قاطی شد یکم حالا چکار کنم میگن نامردی اخه من به چند نفر میتونم خبر بدم اونی که سوالا رو فرستاد واسم گفت به کسی نگو

بقیه که سوالا رو نداشتن به استاد گفتن چندتا از بچه ها سوالا رو داشتن استاد هم گفت اونا زرنگ بوودن رفتن سوالا رو پیدا کردن شما هم میخواستین زرنگ باشین این نمونه سوالات روی سایت دانشگاه بوده یک سال پیش بچه های فعال هم همون موقع گرفتن الان دیگه برداشتن

  برم بقیه درسم رو بخونم دیگه هر چی بود گذشت حالا قراره از این به بعد سوال پیدا کردم با جواب بفروشم واسه بچه ها خوبه دیگه

موفق باشید 

بدرود

نظرات 2 + ارسال نظر
شاذه دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

اصلا امتحان با تقلب یه مزه ی دیگه داره

اونم از این نوعش

کلافه پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://kalafam.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد