سلاممم

من الان خیلی اعصبانیم گفتم امروز تعطیلم میشینم درسای عقب افتادم رو میخونم صبح که بیدار شدم اخلاق خوندم تا ساعت 10 دیگه نتونستم خیلی مزخرف بود بعدش هم اومدم اینجا اصلا حواسم به درس نبود دیگه نمی تونم داداشی هم نیست باهاش حرف بزنم گوشیش هم جواب نمیده دلم واسش تنگ شده شب میادش


حالا هی بگید ت...


پ.ن: این چند دقیقه که اینجا بودم با دوستام صحبت کردم بهتر شدم برم به درس و مشقم برسم

بدرود.

نظرات 2 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

آفرین! برو تو میتونی. موفقیت حق توءه

2khtarebaba سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

حق بهت میدم واقعا اخلاق مزخرفه
در هر صورت باید پاس بشه تازه جز درسای نمره بیاره میتونی به وسیله همین درس مزخرف معدلت رو بیاری بالا
موفق باشی
راستی برای کنکور کاردانی به کارشناسی هم میخونی یا نه؟

فعلا نه ولی موقع خوندن درسایی که واسه کنکور هست رو از روی کتاب مقسمی میخونم و تست میزنم در همین حد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد