سلامم

اینقدر این روزا بهم خوش میگذره

از شنبه کاراموزی شروع شده هر روز میرم اینقدر مطالب جدید واسه یاد گرفتن هست که وقتی ساعت اداری تموم میشه دوست ندارم برگردم خونه دو روز هم بیشتر از ساعت اداری موندم امروز هم خودم یکی از کابل های شبکه که مشکل داشت پیدا کردم بعد هم مشکلش رو حل کردم حسابی خوش گذشت

پنجشنبه هم که تعطیله

الان دیگه ناراحت نیستم که نمیتونم برم مسافرت اداره بیشتر بهم خوش میگذره



سلاممم


کنکور هم تموم شد و من  برگشتم 

از دیروز که از جلسه امتحان برگشتم سیستم رو فقط 7 ساعت گذاشتم خاموش باشه  

فقط امروز رو بیکار بودم از شنبه باید برم کاراموزی   تا 24 شهریور از 7:30  تا 12:30 

اینم از تعطیلات امسال

راستی عینک بهم میاد  

دیگه اتفاقه خاصی نیفتاده این چند روز فقط روز کنکور از 4 صبح خانواده بیدار بودن از دسته من  

داداشی که با من کنکور داشت با هم رفتیم و حالا در انتظار نتیجه ها


شاد باشید

بدرود