انگشتم

سلامم

دیشب انگشتم خیلی درد داشت دیگه مجبور شدم به مامان قول بدم که امروز برم دکتر

صبح با مامان رفتیم دکتر دکتر وقتی انگشتم رو دید گفت چند روزه اینطوری شده؟ من: از پنجشنبه دکتر: اگه همون روز اول اومده بودی با سوزن خونش رو می کشیدم دیگه مشکلی پیش نمیومد ولی الان چون عفونت کرده باید ناخنت رو بکشم. ورم هم داره گفتم حالا نمیشه دارو بنویسید واسم . ( از اونجایی که با آمپول مشکل دارم ) هیچی دیگه آقای دکتر گفت داروی گیاهی مینویسم تا دو روز بزار روش اگه ناخنت افتاد که هیچ اگه نیفتد بیا تا ناخنت رو بکشم.

بعد از اینکه داروهام رو گرفتم انگشتم رو پانسمان کردم و رفتم دانشگاه حالا این انگشت پانسمان شده هم شده بود سوژه خنده بچه ها

پ.ن: قسمتی از این پست رو دیشب نوشتم حالا هم ساعت ۴:۵۰ صبح سه شنبه هست دارم کاملش می کنم ساعت ۶ می خوام برم دانشگاه

بدرود.

نظرات 1 + ارسال نظر
کلافه سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ http://kalafam.blogsky.com/

پس کی میخوابی دختر.
اون که واسه خودش میوفته کشیدن نمیخواد .

دو روز در هفته ساعت ۴ بلند میشم بخاطر همین صبح زود میام پشت سیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد