قانون جذب

درود 

خوبید؟ بعد از سه روز اومدم. این چند روز گرفتار بودم امروز هم که امتحان زبان انگلیسی داشتم فردا هم امتحان ریاضی داشتیم که پدر استاد فوت کردند و نمیان.

امروز دوستم واسه ارائه در مورد قانون جذب صحبت کرد میگفت خودم تجربه کردم.


بزرگترین راز زندگی ما قانون جذب است. قانون جذب بیان می کند هر چیزی مشابه خود را جذب می کند. بنابراین وقتی تو راجع به چیزی فکر می کنی، در همان زمان مشابه همان افکار را بسوی خودت جذب می کنی. مثلا در تاکسی نشسته اید. هوا سرد است و باران می بارد و شما شیشیه ها را بالا کشیده اید. تاکسی پشت ترافیک با سرعتی حدود ۱۰ کیلومتر در حال حرکت است و شما به مردی که رویش به شما نیست و در پیاده رو راه می رود خیره شده اید. به ناگهان متوجه می شوید او نگاه شما را درک کرده و سرش را به سمت شما برمی گرداند.


حالا  یکی از تجربه های دوستم که ما خودمون دیدیم هر جلسه استاد میگفت جلسه بعد امتحان میگیره دوستم به من میگفت نمگیره ما می رفتیم استاد هم نمیگرفت تا امروز که گفت استاد فردا امتحان نمی گرفت من بهش گفتم ۱ بار یا دوبار حدست درست بود این دفعه حتما امتحان میگیره ما رفتیم امتحان زبان دادیم بعد از امتحان که اومدم پیشش گفت دیدی گفتم استاد امتحان نمیگیره

و این طور شد که کلاسمون تعطیل شد . شاد شدیم

بدرود

نظرات 3 + ارسال نظر
کلافه سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ http://kalafam.blogsky.com/

کاملا درسته +

""" این چند روز گرفتار بودم امروز هم که امتحان زبان انگلیسی داشتم فردا هم امتحان ریاضی داشتیم که"""

تا اینو خوندم 1 بچه با مادرش از جلو فروشگاه رد شد گفت فردا امتحان ریاضی دارم.! جذبو داشتی.!

2khtarebaba چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ http://2khtareaba.blogsky.com

سلام
امیدوارم امتحانات رو به خوبی پشت سر بذاری
مرسی بهم سر زدی

سلام
خواهش می کنم

شاذه شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

خیلی جالبه این قانون جذب! دیروز یه نفر به اسم پینوکیو برای من کامنت گذاشته بود. تا کامنتشو خوندم دیدم تی وی داره کارتون پینوکیو پخش می کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد